پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

نمایشگاه دایمی محصولات و صنایع دستی زندانیان ماکو گشایش یافت

نمایشگاه دایمی محصولات و صنایع دستی زندانیان ماکو با حضور دکتر نصیری قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و مسئولین منطقه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در مقابل اداره زندان ماکو افتتاح شد .

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو به نقل از مرزداران،‌ نمایشگاه دایمی محصولات و صنایع دستی زندانیان ماکو با حضور مسئولین و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انلقلاب در مقابل اداره زندان ماکو افتتاح شد .

یکی از برنامه ‌های انجام ‌شده در کنار اصلاح و تربیت در زندان ‌ها، اشتغال و کار زندانیان است که به فراخور ذوق و سلیقه مددجویان در رشته ‌های مورد علاقه آنان انجام می ‌شود.
این برنامه ‌ها با همکاری و آموزش‌ های ادارات فنی و حرفه‌ ای و میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری اجرا می شود تا مددجویان بتوانند با تلاش خود و آموزش ‌هایی که در این مدت می‌ بینند وارد بازار کار شوند.
برگزاری چنین نمایشگاه‌ هایی موجب آشنایی مردم با تولیدات مددجویان و برقراری ارتباط با آنهاست و مسائل تربیتی و فرهنگی جزء وظایف سازمان زندانهاست تا امید به زندگی در مددجویان افزایش یابد.

در این نمایشگاه دست سازه های زندانیان (تابلو های چوبی ، ساخت آباژور ، ماکت های تزیینی ، جا دستمال کاغذی ، تابلو و …) به نمایش عموم و به فروش گذاشته شده است .

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین