پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

دعوت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو برای حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو از عموم مردم دعوت کرد تا پرشورتر از گذشته در راهپیمایی ۲۲بهمن شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، دکتر سلیمانی طی بیانیه ای از عموم مردم منطقه اعم از شیعه، سنی، کرد و ترک خواست تا پرشورتر از گذشته در راهپیمایی ۲۲بهمن شرکت کنند.
در این بیانیه آمده است:
ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)،
دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم شریف منطقه آزاد ماکو در 40 سالگی انقلاب که دوران بلوغ و عقلانیت و کمال خویش را طی می کند تبریک می گویم.
انقلابی که همه متفکران و نخبگان جریان های سیاسی و اقشار مختلف مردم و همه آنان که از استبداد، وابستگی و تبعیض به تنگ آمده بودند در شکل گیری آن پشت سر امام عظیم الشان قرار گرفتند و آینده بهتر ایران برپایه آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی را ترسیم کردند.
این حرکت بالنده با همدلی و وفاق ملت که رهنمود همیشگی پیشوای مقتدای ملت حضرت امام (ره) بود، به انجام رسید و پس از دوران رحلت پیشوای فقیدمان با تدبیر و خردمندی رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دامة برکاته) ادامه یافت.
اکنون در 40 سالگی انقلاب از آحاد مردم منطقه اعم از شیعه،‌سنی ، ترک و کرد دعوت می کنم در راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور آگاهانه خود را به منصه ظهور رسانده و با تجلی وحدت امت، توطئه های دشمنان و بدخواهان را نقش برآب کنند.
جا دارد در این مقطع حساس که مورد هجمات اقتصادی و جنگ روانی دشمنان قسم خورده نظام قرار داریم بیش از پیش با اتحاد و همدلی در نقش برآب کردن نقشه دشمنان،  یار و یاور نظام و رهبری باشیم.

غلامرضا سلیمانی / مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین