پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

رونمایی از آثار مصور خبرنگار و عکاس پیشکسوت و جانباز ماکویی

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی پرشکوه انقلاب اسلامی با رونمایی از آثار منتخب صفرعلی محمدپور؛ عکاس وخبرنگار پیشکسوت شهرستان ماکو تجلیل شد .

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، در مراسمی که در مسجد جامع این شهر ترتیب یافت با حضور مدیر عامل منطقه آزاد ماکو و امام جمعه ماکو از کتاب صفرعلی ، راوی انقلاب رونمایی شد .
در این کتاب که به همت سازمان منطقه آزاد ماکو به چاپ رسیده است بیش از شش دهه از فعالیتهای خبری و عکس ، خبر نگار پیشکسوت شهرستان ماکو ، صفرعلی محمدپور ، که روایت مصور وقایع قبل و بعد انقلاب و همچنین روزهای پیروزی انقلاب و دفاع مقدس به تصویر کشیده است ، رونمایی شد .
صفرعلی محمدپور از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بوده و هم اکنون هم به دلیل عوارض شیمایی هشت سال دفاع مقدس دوران نقاهت را سپری می کند .
وی فعالیت خود را از 1330 در شهرستان ماکو با نمایندگی روزنامه های اطلاعات و کیهان و به دنبال آن خبرنگاری برای این دو نشریه سراسری آغاز کرد و قبل و بعد از انقلاب هم اولین خبرنگار رادیو و تلویزیون ملی در شهرستان ماکو بود .
وی در طول شش دهه فعالیت بیش از 20 هزار عکس از اتفاقات مهم این شهرستان در روزهای قبل و بعد از انقلاب و حتی جبهه های جنگ ثبت و به تصویر کشیده است .
پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین