پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

تاکید بر استفاده از ظرفیت ماکو برای انتقال گردشگران خارجی و ترکیه به داخل ایران

سزگین باغچه کاپلی مدیر بین الملل بزرگترین کارگزار توریسم ترابزون ترکیه با حضور در غرفه سازمان منطقه آزاد ماکو در نمایشگاه گردشگری کشور در محل نمایشگاه بین المللی تهران با تاکید بر ضرورت بهره بردن از ظرفیت منطقه آزاد ماکو در گردشگری ترکیبی ایران و ترکیه گفت: چون از تهران و تبریز به مقصد ترابزون پروازی وجود ندارد، فرودگاه ماکو می تواند بار جابجایی مسافر را بر عهده بگیرد.

وی تصریح کرد: با امضای تفاهم نامه بین منطقه آزاد ماکو و ترابزون، ماکو می تواند به مرکز ورود و خروج گردشگر از ایران به ترابزون و برعکس تبدیل شود.

دوازدهمین نمایشگاه گردشگری ایران روز سه‌شنبه با حضور 12 کشور از جمله ایتالیا، ترکیه، مالزی، آلمان، سنگاپور، تایلند، اندونزی، هند، کامبوج، افغانستان و پاکستان برگزار شد.
این نمایشگاه که 22  تا 26 بهمن در نمایشگاه دائمی تهران برگزار شد، 660 شرکت گردشگری ایرانی و خارجی از ساعت 9 تا 17 پذیرای بازدیدکنندگان بودند.
بسته‌های سفر برای استانهای کمتر شناخته شده، یکی از محورهای دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تهران و صنایع وابسته تهران است که در این رابطه یک‌صد برنامه جانبی در حاشیه این نمایشگاه به اجرا در می آید.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین