پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

انعقاد قرارداد پروژه قطعه سوم آزادراه مرند – بازرگان

مدیرعامل شرکت احداث آزاد راه مرند – بازرگان گفت: در پی توافق سازمان منطقه آزاد ماکو ، قرارداد اجرای پروژه احداث آزاد راه بازرگان – مرند منعقد شده و این شرکت در حال تجهیز کارگاه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،فریبرز پوربهرام با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است افزود: این پروژه با مشارکت ۶۵ درصدی سرمایه گذاری بخش خصوصی و ۳۵ درصدی وزارت راه و شهرسازی از نقطه صفر مرزی احداث می شود.

وی با اشاره به اهمیت احداث این آزاد راه افزود: با توجه به زیرساخت های لجستیکی منطقه و اتصال راه ارتباطی اروپا به آسیا از طریق منطقه آزاد ماکو اجرای این پروژه اهمیت بالایی دارد.

وی با تقدیر از تلاش های بی وقفه و پیگیری های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در آغاز زودهنگام و رفع مشکلات مربوط به احداث این آزاد راه اظهار داشت: تبدیل تفاهم نامه به یک قرارداد قابل اجرا، زمان بر بوده و موارد اداری و قانونی زیاد است ولی با تلاش های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد این موانع در اسرع وقت مرتفع شد.

پوربهرام با اشاره به اینکه در این آزاد راه ۶ مجتمع خدمات رفاهی در سطح بین المللی نیز احداث می شود افزود: برای تبدیل شدن ماکو به حلقه اتصال آسیا و اروپا، توسعه صادرات،‌ گردشگری و برای سرمایه گذاری های کلان در حوزه لجستیک،‌ احداث این پروژه حیاتی است.

وی ابراز امیدواری کرد:‌امید است با سرعت در روند انعقاد قرارداد، شاهد تحول در رونق اقتصادی منطقه و نیز کاهش بار ترافیکی در این مسیر باشیم.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین