پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو بمناسبت عید نوروز ۹۸

سال پر فراز و نشیب ۱۳۹۷، به پایان رسید و امید به رحمت و عنایت الهی در سال جدید که توسط مقام معظم رهبری به “رونق تولید” مزین گردید، آرزو و انتظار ما است.
مردم مهمان‌نواز و مهربان ماکو، شوط، پلدشت، بازرگان یولاگلدی و مرگنلر؛ روستائیان و عشایر نجیب، شریف و غیور منطقه آزاد ماکو؛ سالی که گذشت را با بهار پرثمر و سرشار از نعمت الهی آغاز کردیم و زمستان در کنار یکدیگر، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتیم و با وجود فشارهای غیرقانونی خارجی بر اقتصاد کشور شکرگزار استقلال و عزت کشور عزیزمان ایران بودیم.
در این سال سخت مالی و اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ماکو با پیگیری و فعال‌سازی تمام پروژه‌های فعال، نیمه فعال و غیرفعال سال ۹۶، ده‌ها میلیارد تومان در بهبود زیرساخت‌های اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی صرف کرد.
کسب عنوان برتر در صادرات به اروپا، رتبه برتر در اقتصاد مقاومتی، افزایش قابل توجه جذب سرمایه‌گذاری داخلی به میزان ۲۷۰ میلیارد تومان و خارجی به میزان ۳۴ میلیون دلار ثمره‌ی تلاش شبانه روزی گروه مدیریت و همکاران عزیزم در منطقه آزاد ماکو بوده است.
در این سال پرتلاش، با همراهی شما و با برنامه‌ریزی‌های تدوین شده ذیل برنامه راهبردی ۱۰ ساله، منطقه آزاد ماکو حرکتی عظیم را آغاز کرده که با یاری خداوند و با دستان نخبگان منطقه، چشم انداز آن تبدیل شدن منطقه به سرزمینی هوشمند است که با دست‌یابی به پیشرفت و توسعه‌ی سبز، پایدار و فراگیر، حلقه‌ی اتصال اروپا خواهد بود.
با حمایت شما مردم غیور و با استفاده از متخصصان اقتصادی، تجاری، گردشگری و فرهنگی تلاش کردیم برای نخستین بار در کشور با اجرای پروژه‌ی برندینگ منطقه‌ای، ظرفیت‌های بی‌نظیر منطقه آزاد ماکو را به هموطنان و همسایگانمان در کشورهای هم مرز معرفی کنیم تا نام منطقه آزاد ماکو و مردمانش بیش از پیش در اقصی نقاط جهان شنیده شود.
در روزهای پیش رو شاهد مهمان نوازی شما عزیزان با میهمانان نوروزی خواهیم بود پس لازم می‌دانم پیشاپیش مراتب قدردانی خود را از بزرگواری و مساعدت تمام مردم شریف منطقه در این زمینه ابراز دارم.
ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد مولی الموحدین علی (ع) و تسلیت به مناسبت وفات حضرت زینب (س) برای شما سالی پر از برکت و سربلندی آرزو می‌کنم. امید است در تحقق شعار سال در رونق تولید ملی با همت و تلاش مضاعف موفق باشیم.
بابت توفیق خدمت به شما مردم شریف شکرگزار خداوند منان هستم.

برآمد باد صبح و بوی نوروز
به کام دوستان و بخت پیروز
مبارک بادت این سال و همه سال
همایون بادت این روز و همه روز

غلامرضا سلیمانی
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین