پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در خصوص اخذ مجوز مرز هوایی

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، دکتر سلیمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با انتشار پیامی صدور مجوز مرز هوایی فرودگاه ماکو را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:‌حمد و سپاس خداوند متعال را که با استعانت از درگاهش در آغازین روزهای سال ۹۸ ، در ماه شعبان و در آستانه ولادت باسعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفدا) یکی از ثمرات مبارک سازمان منطقه آزاد ماکو به بار نشست و به حول و قوه الهی مجوز مرز هوایی فرودگاه ماکو صادر گردید.

امری که بطور معمول در طول سه سال تحقق می یابد، ولی با حمایت های مسئولین دولت تدبیر و امید از جمله، مدیر کل دفتر امور مرزی وزارت کشور ، معاونت هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری، مدیر کل دفتر نظارت بر فرودگاهها و شرکتهای هوانوردی، کارگروه ملی مرزهوایی و کارگروه استانی مربوطه و اعضای شورای تامین استان ‌و پیگیری های خادمین مردم منطقه در سازمان منطقه آزاد ماکو بزودی شاهد برقراری پروازهای بین المللی زیارتی، حج و عتبات و توریستی خواهیم بود که تاثیر بسیار زیادی در توسعه و رونق منطقه خواهد داشت.

این رویداد ارزشمند را به تمام مردم قدرشناس و لایق منطقه آزاد ماکو تبریک عرض نموده از درگاه ایزد منان توفیق خدمتگزاری بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواستارم.

غلامرضا سلیمانی –  رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین