پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

حمایت سازمان منطقه آزاد ماکو از شرکت‌های استارتاپی و طرح‌های فناورانه

مدیر مرکز نوآوری و فناوری سازمان منطقه آزاد ماکو از حمایت این سازمان برای شرکت‌های استارتاپی و طرح‌های فناورانه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر مرکز نوآوری و فناوری سازمان منطقه آزاد ماکو در جریان بازدید زیار (معاون اجرایی معاون اول رئیس جمهور) گفت: با توجه به اهداف و مأموریت‌های اشتغال زایی پایدار در منطقه آزاد ماکو، مرکز نوآوری و فناوری سازمان که در هفته آتی با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح خواهد شد، از طرح‌ها و شرکت‌های استارتاپی نوآورانه و فناورانه حمایت می‌کند.
بهزاد حیدری با اشاره به مدیریت علمی سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: با توجه به سیاست‌های ابلاغی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در سال رونق تولید ملی و با هدف جذب شرکت‌های استارتاپی فناور و دانش بنیان و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی منطقه آزاد ماکو، مدیرعامل محترم سازمان بر حمایت از شرکت‌ها و کسب و کار‌های فناور و دانش بنیان تأکید نمودند و در این راستا معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان و به تبع آن مدیریت مرکز نوآوری و فناوری با تدوین آیین نامه‌های حمایتی مصوب، از طرح‌ها و شرکت‌های نوآور و فناور مستقر در مرکز حمایت خواهند نمود.
وی گفت: سازمان منطقه آزاد ماکو به عنوان اولین سازمان در راه اندازی و تجهیز مرکز نوآوری و فناوری در بین کلیه مناطق آزاد در سال ۹۸،پیشتاز است.
حیدری در پایان،مشارکت کلیه اساتید دانشگاهی، نخبگان و کارآفرینان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را در راه اندازی اکوسیستم فناوری نقش مؤثری دانستند و از جوانان و نخبگان بومی منطقه دعوت به ارائه ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه و فناورانه نمودند تا زمینه اشتغال جوانان منطقه با ایجاد شرکت‌های فناور و دانش بنیان محقق گردد.
پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین