پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

نخستین میز ملی لجستیک ایران در منطقه آزاد ماکو برگزار می شود

مدیر راه اندازی طرح لجستیک منطقه آزاد ماکو گفت: نخستین میز ملی ایران با هدف شناساندن ظرفیت های لجستیکی میزبان به فعالان و دست اندرکاران لجستیکی کشور و فراهم ساختن محیطی تخصصی برای بحث و تبادل نظر فعالان و مسئولین محلی و ملی در راستای تمرکززدایی از صنعت لجستیک کشور طی روزهای ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه در منطقه آزاد ماکو برگزار می شود.

مجتبی سلیمانی سدهی با اشاره به اینکه میز ملی لجستیک ایران به گونه‌ای طراحی و برنامه‌ریزی شده است که به صورت ماهیانه در یکی از مراکز و قطبهای لجستیکی کشور به میزبانی دستگاه مسئول لجستیک منطقه برگزار می‌شود. مجله لجستیک و زنجیره تامین، به عنوان دبیرخانه دایمی میز ملی لجستیک ایران می‌باشد.

مشاور لجستیک و زنجیره تامین مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: برای ایجاد یک بستر مناسب جهت تبادل اطلاعات و گسترش ارتباطات همکاری و همچنین بررسی مسایل و دغدغه های لجستیک و زنجیره تامین کشور، میز ملی لجستیک در نظر دارد با گردهم آوری فعالان و مسئولین این بخش، این زمینه را تقویت و تکمیل کند.

وی ادامه داد: در میز ملی لجستیک، علاوه بر بررسی چالش های مراکز و شرکتهای لجستیکی منطقه و مباحثه افراد متخصص در این حوزه به منظور ارایه راهکار در جهت حل آنها، فرصت ها، تهدیدها، نقاط ضعف و قوت در بخش لجستیک منطقه با حضور خبرگان این حوزه، بررسی و ارایه سیاست های مناسب جهت خنثی کردن اثر تهدیدها و همچنین بهره گیری از فرصتها با در نظر داشتن پتانسیل های موجود اتخاذ می‌شود.

وی با اشاره به مزایای برگزاری این همایش افزود: برگزاری میز ملی لجستیک فرصت مناسبی است برای ارتقای سطح مدیریت زنجیره تامین و بهبود نقش لجستیکی مراکز مختلف کشور در شبکه تجارت داخلی و بین المللی. این فرصت همراه با خلق مزیت هایی هم برای میزبان و هم برای شرکت کنندگان و مهمانان خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌ این برنامه دو روزه از صبح دوشنبه 27 خرداد با پرواز تهران-ماکو از فرودگاه مهرآباد تهران آغاز شده و در روز نخست شاهد برگزاری میز ملی لجستیک (شامل سخنرانیها و پنل تخصصی) و بازدید از ظرفیتهای لجستیکی منطقه از جمله دهکده لجستیک ماکو و گمرک بازرگان خواهیم بود. در روز دوم نیز مهمانان و شرکت‌کنندگان به بازدید از جاذبه‌های گردشگری و بومگردی منطقه خواهند پرداخت.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین