پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

صاحب نظران حوزه صنایع خلاق در هجدهمین نشست معاونان فرهنگی مناطق آزاد ایده پردازی می کنند

علیرضا نصیری قائم مقام سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: هجدهمین نشست معاونین و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور، با حضور کارشناسان و صاحب نظران حوزه های صنایع خلاق و گردشگری به مدت سه روز در منطقه آزاد ماکو برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این نشست علاوه بر معاونین فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور و مدیران حوزه های مختلف این معاونت، استاید صاحب نظر در حوزه های مرتبط نیز حضور دارند

نصیری با اشاره به اینکه در طول روزهای برگزاری این نشست، دوره ها و جلسات تخصصی با حضور این اساتید در مواردی چون صنایع خلاق، کسب و کارهای جدید، توسعه برند، گردشگری، استارتاپ ها و شتاب دهنده ها و موضوعات مرتبط برگزار میشود افزود: این نشست به صورت ادواری در مناطق آزاد کشور برگزار می شود.

بر اساس برنامه اعلام شده؛ در این نشست که در چهار بخش (2 نوبت صبح و 2 نوبت عصر) در روزهای 25 و 26 تیرماه در منطقه آزاد ماکو برگزار می شود سخنرانان و مهمانانی از: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، موسسه علوم و فنون کیش، سازمان امور اجتماعی وزارت کشور، دانشگاه هنر، دو سرمایه گذار ماکویی در بخش های گردشگری و سلامت، پژوهشگاه میراث فرهنگی، اداره کل میراث فرهنگی استان آذربایجان غربی و ستاد فناوری های نرم و هویت ساز ضمن حضور در این گردهمایی مباحث تخصصی مرتبط را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهند داد.
امضاء تفاهم نامه همکاری مشترک میان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و ستاد فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از دیگر برنامه های مهم پیش بینی شده در این گردهمایی است.
این تفاهم نامه به امضاء محمدرضا رستمی معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و محمد حسین سجادی نیری دبیر ستاد فناوری های نرم و هویت ساز می رسد.
بازدید از نقاط تاریخی و اماکن گردشگری منطقه آزاد ماکو نیز از دیگر برنامه های این گردهمایی دو روزه خواهد بود.
این هجدهمین گردهمایی معاونین، مدیران و کارشناسان فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی و سازمان های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور است که به صورت فصلی در یکی از مناطق آزاد کشور برگزار می شود.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین