پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

هم افزایی بین مردم و مسئولین لازمه توسعه منطقه آزاد ماکو است

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی امام جمعه ماکو در مراسم تکریم و معارفه مدیر عاملان سازمان منطقه آزاد ماکو هم افزایی بین مردم و مسئولین در این برهه از زمان را لازمه توسعه دانست و گفت: هرکس بتواند رضایت مردم که رضایت باری تعالی است را جذب کند میتواند به ترقی منطقه نیز کمک کند.

وی افزود: سمت و منصب نباید دلبستگی را در انسان به وجود بیاورد بلکه مقام آخرت که خواسته آفریننده برای انسان است باید توجه شود.

امام جمعه ماکو با تاکید بر اینکه پیامبران و ائمه اطهار حتی در زمان حکومت خود هیچگاه مغرور به مدیریت و حاکمیت خود نبودند تصریح کرد: قلب و ذهن انسان حتی یک لحظه هم نباید در زمان تصدی یک مدیریت به لرزه و طغیان بیفتاد.

حجت الاسلام هاشمی مسئولیت را فرصتی از زمان یاد کرد که هدف از این فرصت خدمت به خلق الله و در راستای جلب رضایت مردم است.

وی افزود: مدیر عامل منطقه آزاد ماکو و تیم مدیریتی وی طی یک سال توانستند خدمات ارزنده ای به مردم و منطقه ارائه دهند.

امام جمعه ماکو انسان را یک موجود مختار و با اراده یاد کرد و گفت: بشر اگر در مدیریت و تعدیل غرایز خود کوشا نباشد نخواهد توانست به کمال دست یابد.

نماینده مردم ماکو، شوط و پلدشت نیز دراین مراسم ضمن آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید و تقدیر از تلاش های مدیرعامل اسبق سازمان منطقه آزاد ماکوگفت: مردم منطقه آزاد ماکو  لایق خدامتگزاری هستند و  نباید در خدمتگذاری به این مردم فهیم کوتاهی کرد.
عین اله شریف پور

شایان ذکر است؛ با حکم «مرتضی بانک» مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «محمدرضا عبدالرحیمی» به عنوان «رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ماکو» منصوب شد.

محمدرضا عبدالرحیمی» دارای مدرک دکتری مدیریت، گرایش کارآفرینی است.

وی تالیف و ترجمه متعدد در حوزه های مختلف از جمله موضوعات مرتبط به حمل و نقل هوایی، مدیریت راهبردی، برنامه ریزی و موارد مرتبط به حوزه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را در کارنامه علمی خود دارد.

از مهمترین سوابق کاری محمدرضا عبدالرحیمی می توان به، معاون مدیرکل بین الملل سازمان ایرانگردی و جهانگردی، عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و نظارت شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور، رییس کمیته نظام جامع مدیریت عملکرد و بهره وری شرکت فرودگاه های کشور، عضو اصلی کمیته دائمی اقتصادی اتحادیه، مدیر دفتر نظارت و ارزیابی عملکرد، مدیر دفتر برنامه ریزی، بودجه و سرمایه گذاری و سرپرست معاونت برنامه ریزی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اشاره کرد.

غلامرضا سلیمانی پیش از این سمت مدیریت عامل سازمان منطقه آزاد ماکو را بر عهده داشت.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین