پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

نشست مشترک هیات ایرانی با وزیر تجارت ترکیه برگزار شد

نشست مشترک هیات ایرانی با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و به ریاست «محمود واعظی»رئیس دفتر رئیس جمهوری با وزیر و مسئولان وزارت تجارت ترکیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو به نقل از ایرنا، رئیس دفتر رئیس جمهوری و رئیس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی و هیئت همراه روز سه‌شنبه  با وزیر انرژی ترکیه و همتای خود در کمیسیون مشترک دو کشور دیدار کردند.
واعظی در این نشست با تأکید بر اینکه «مهم‌ترین اولویت کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و ترکیه، تسریع در عملیاتی کردن توافقات دو کشور در عرصه‌های اقتصادی و تجاری است»، افزود: ایران هیچ محدودیتی در توسعه و تعمیق همکاری‌ با ترکیه ندارد و علیرغم همه مشکلاتی که تحریم غیرقانونی آمریکا بوجود آورده است، با فعال‌تر شدن بخش خصوصی به همراه راهکارهای ابتکاری، مسیر توسعه روابط ادامه خواهد یافت.
رئیس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکیه، استفاده از پول ملی و برقراری پیام‌رسان‌های اختصاصی بین سیستم مالی دو کشور در روابط فیمابین و همچنین توسعه همکاری‌های سه‌جانبه و چندجانبه با سایر کشورهای همسایه را موجب تحرک در روابط اقتصادی و تأمین منافع دو ملت و منطقه دانست.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین