پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

سازمان منطقه آزاد ماکو موانع تولید را رفع می کند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: تسهیل موانع موجود در مسیر رونق تولید وظیفه این سازمان است و با تلاش تمام مسئولین منطقه ای و استانی موانع از سر راه توليد مرتفع می شود.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌ محمدرضا عبدالرحیمی در نشست بررسی مشکلات و مسائل پیله وران و صاحبان صنایع و تولیدکنندگان افزود: مشکلات مالیاتی قبل از سال ۹۳ مربوط به واحدهای تولیدی نیز توسط اداره کل مالیاتی آذربایجان غربی رسیدگی و رفع می شود.

وی یکی از عمده مشکلات تولیدکنندگان را گردش مالی و تسهیلات بانکی عنوان کرد و افزود: در این خصوص طی روزهای آتی با دعوت از رییس کل بانک مرکزی و مدیران عامل برخی بانک ها نسبت به ارائه تسهیلات به طرح های توجیه پذیر اقتصادی اقدام می شود.

عبدالرحیمی با بيان اينكه بايد با تدبیر و دانش، موانع را از سر توليدكنندگان بر داريم ادامه داد: نبود سرمایه در گردش، تأمین مواد اولیه، نبود بازار و مشتری، مالیات و بدهی‌های بانکی از مهمترین مشکلات واحدهای صنعتی است که برای حل این مشکلات نیاز به حمایت ویژه و تدبیر است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو از برنامه ریزی مدیران برای محصور کرده منطقه به منظور استفاده تمامی مردم منطقه از مزایای منطقه آزاد ماکو خبرداد.

جلسه رسیدگی به مشکلات پیله وران و تولیدکنندگان و صاحبان صنایع با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی،‌ مدیر كل امور مالياتي آذربايجان غربي، مدیر کل گمرک بازرگان، فرمانداران شوط و چالدران، مسئولین سازمان صنعت،‌معدن و تجارت استان و جمعی از پیله وران و صاحبان صنایع و تولیدکنندگان منطقه آزاد ماکو برگزار شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین