پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

احداث تصفیه خانه فاضلاب ماکو گامی در راستای حفاظت از محیط زیست و سلامت مردم

حفاظت، حراست و صیانت از محیط زیست از تاثیرات راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب منطقه آزاد ماکو است.

سازمان منطقه آزاد ماکو با اجرای طرح‌های ارزشمند از جمله احداث تصفیه خانه فاضلاب در منطقه گام بزرگی را درراستای حفاظت از محیط‌زیست و ارتقای بهداشت عمومی برداشته است.

جلسه هماهنگی اقدامات اجرایی برای تسریع در پروژه تصفیه خانه فاضلاب ماکو با حضور مدیرعامل سازمان؛ مشاور مدیرعامل ؛ معاون ادار ه کل آب و فاضلاب استان و معاون فنی سازمان برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی مشکلات موجود در پروژه با توجه به اهمیت بسیار زیاد پروژه برای سلامت شهروندان و محیط زیست منطقه آزاد، مقرر گردید در جهت پیشرفت مناسب تر پروژه با همکاری سازمان و اداره کل نسبت تهیه طرح مهندسی ارزش و سیاست گذاری جدید برای اجرای پروژه اقدام عاجل صورت گیرد.

این پروژه با قرارداد ۱۷ میلیارد تومان برای احداث تصفیه خانه با پیشرفت فیزیکی ۳۷ درصد در حال انجام می باشد که با توجه به تعدیل های انجام گرفته تا ۴۰میلیارد تومان می بایست افزایش یابد.

شایان ذکر است احداث خط انتقال پروژه ۳۰ میلیارد تومان خواهد بود و تکمیل شبکه فاظلاب شهری نیز ۶۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز خواهد داشت. لذا با توجه به حجم بالای اعتبارات مورد نیاز برای پروژه مقرر گردید در اسرع راهکارهای عاجل برای مهندسی ارزش پروژه صورت گیرد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین