پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو از سه واحد تولیدی فعال شهرک صنعتی ماکو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو از چند واحد تولیدی منطقه آزاد ماکو بازدید و با مدیران این واحدهای صنعتی گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌ محمدرضا عبدالرحیمی از واحدهای صنعتی دومان صنعت غرب تولید پوکه(شیشه) آمپول که یکی از چهار واحد تولید کننده در کشور است، شرکت تولیدی شلوارهای جین باکیفیت و رقابتی برسام با ۲۱۰ نفر نیروی کار مستقیم عمدتا از بانوان منطقه و شرکت تولید دندان و سایر مصنوعات دندانپزشکی بتادنت که بیش از ۷۰ درصد بازار کشور را به خود اختصاص داده است بازدید کرد. 

وی در حاشیه این دیدار در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو گفت:‌ خوشبختانه هر سه مجموعه با انرژی مضاعف درحال کار و تولید می باشند و هم به تقاضاهای داخل و هم تقاضاهای خارجی پاسخ می دهند.

این مقام مسئول ادامه داد: هر سه واحد در حال برنامه ریزی عملیاتی برای توسعه و افزایش تنوع محصولات خود می باشند، افزایش تولید شیشه آمپول از ۵۰ میلیون قطعه به ۱۰۰ میلیون در سال، ایجاد واحد تولید پیراهن با ۱۵۰ نفر اشتغال جدید و توفیق در تولید مواد اولیه لازم برای ساخت دندان و لثه مصنوعی (با تبدیل مایع مونومر متیل متاکریلات تحت شرایط سوسپانسیون به گرانول پودری متاکریلات)، تولید سیلر عصب کشی، خمیر قالب گیری دندان و چند محصول دیگر از برنامه های این سه مجموعه می باشد.

عبدالرحیمی تصریح کرد:‌ ظرفیتها و نیازهای منطقه فراوان است بی تردید تمام تلاشهای من و همکاران برای رونق و‌توسعه تولید و سرمایه گذاری های موجود و ایجاد واحدهای جدید تولیدی اشتغالزا در حوزه های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات است. به موازات پیگیر تکمیل و ارتقای امور زیربنایی و زیرساختهای منطقه نیز هستم.

در این بازدید که فرماندار ماکو، مدیرکل گمرک بازرگان، مدیر صنعت، معدن و تجارت و‌معاون اقتصادی و سرمایه گذاری و مدیر و کارشناسان صنعت و معدن سازمان نیز حضور داشتند، برخی مشکلات بروکراتیک مرتبط با واردات مواد اولیه و ماشین آلات و صادرات محصولات خود به سرزمین اصلی داشتند که تصمیمات لازم برای رفع آنها با حضور همراهان صمیمی اتخاذ شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین