پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

توسعه و ارتقای ورزش شهرستان شوط نیازمند توجه بیشتر مسئولین

امام جمعه شوط گفت:‌ همکاری دستگاه‌های مختلف و مشارکت بخش خصوصی و خیران، شکوفایی و توسعه همه جانبه ورزش شهرستان شوط را به همراه خواهد داشت و این موضوع توجه بیشتر مسئولین را می طلبد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو حجت الاسلام والمسلمین جباری در دیدار  با معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان با پیگیری مطالبات ورزشی شهرستان گفت: علیرغم پیگیری تبدیل نمایندگی ورزش و جوانان شهرستان شوط به اداره ورزش و جوانان که مدت سه سال هم است که از طریق فرمانداری محترم پیگیری میشود این اتفاق رخ نداده و انتظار می رود مسئولین محترم در این زمینه اقدام کنند.

وی ضمن ارائه گزارش از کمبود های ورزش های عشایری و روستایی در شهرستان افزود: رعایت عدالت در توزیع اعتبارات، توسعه متوازن و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در مناطق مختلف موجب شکوفایی ورزش و نشاط اجتماعی می شود.

در این نشست معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان برگزاری جشنواره ورزش های عشایری به میزبانی شهرستان شوط در روز های آینده در راستای توسعه ورزش های عشایری در شهرستان را وعده داد.
وی همچنین  در خصوص پیگیری نامه استان برای تبدیل نمایندگی ورزش و جوانان به اداره ورزش و جوانان همچنین ایجاد نمایندگی ورزش و جوانان در شهر های جدید التاسیس شهرستان از جمله یولاگلدی و مرگنلر قول مساعد داد.
وی همچنین از سفر قریب الوقوع فدراسیون عشایری و معاونت پارلمانی ورزش و جوانان ، همچنین معاونت امور استانها به شهرستان شوط حین برذاری جشنواره خبر داد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین جباری امام جمعه شوط در دیدار جداگانه با حجت الاسلام صادق زاده ریئس امور مذهبی و فرهنگی شهرداری های تهران در راستای افزایش ارتباطات ملی و ستادی دفتر امام جمعه شهرستان شوط  گفت و گو کرد.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین