پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

ملت ایران با روحیه استکبارستیزی در مقابل تهاجمات آمریکا مقاومت کرد

امام جمعه ماکو گفت:‌ ملت ایران با روحیه استکبار ستیزی و استقامت که آرمان امام راحل بود در مقابل تهاجمات و تحریم های ظالمانه آمریکا مقاومت کرد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، حجت الاسلام والمسلین هاشمی روز دوشنبه در مراسم راهپیمایی مردم ماکو افزود: تا زمانی كه خوی استكباری در سران آمریکا وجود دارد انقلاب اسلامی ایران دست از دشمنی با آن برنمی دارد و روحیه استكبار ستیزی و اطاعت از رهبری در دل تمام مردم ایران به ویژه جوانان همواره زنده است.

وی ۱۳ آبان را یادآور سه رویداد مهم تاریخی عنوان کرد و افزود: ۱۳ آبان سال ۴۳ سالروز تبعید حضرت امام (ره) که به مخالفت با تصویب کاپیتولاسیون برخواسته بود،‌ سیزده آبان سال ۵۷ که دانشجویان آزادی خواه در برابر رژیم ستم شاهی قیام کردند و سیزده آبان سال ۵۸ که تسخیر لانه جاسوسی و به تعبیر امام امت انقلاب دوم نامیده شد.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به کشف اسناد لانه جاسوسی آمریکا توسط انقلابیون افزود: این اسناد نشان از تیزبینی و دشمن شناسی رهبر انقلاب اسلامی داشت و نشان داد شناخت دشمن نخستین گام برای مقابله موثر با نظام سلطه است،

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در جریان برجام به عدم اعتماد به آمریکا اشاره کرده بود و بارها فرموده است که به آمریکا اعتماد نداشته و ندارد و نخواهد داشت.

خطیب راهپیمایی ماکو افزود: علت زبونی آمریکا در منطقه و جهان اسلام به خاطر خوی استکبارستیزی  ملت ولایتمدار و هوشیاری  ایران است که در ۴۰ سال گذشته وجود داشته است.

امام جمعه ماکو عنوان کرد: سرمایه این کشور ،انقلاب‌ اسلامی است که باید مردم و مسئولان قدردان این نعمت عظیم باشند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین