پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

بررسی مشکلات و موانع واحدهای معدنی منطقه آزاد ماکو

با حضور جعفر سرقینی معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت، محمدرضا عبدالرحیمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، عین اله شریف پور نماینده مردم و صاحبان صنایع معدنی و معدنکاران مشکلات، موانع و مسائل پیش روی معدن منطقه آزاد ماکو بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو ، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این نشست با اشاره به اینکه در صورت اقتضا برای احداث شهرک صنعتی صنایع معدنی در داخل محدوده منطقه آزاد ماکو اقدام خواهد شد گفت:‌ بنده و همکاران مجموعه سازمان منطقه آزاد ماکو به جد پیگیر مشکلات و مسائل معدن کاران منطقه هستیم.

محمدرضا عبدالرحیمی با اذعان بر اینکه موفقیت و رونق صنایع معدنی، علاوه بر ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی را نیز در بر دارد افزود: موفقیت و توسعه واحدهای معدنی منطقه، موفقیت سازمان منطقه آزاد ماکو محسوب می شود و برای توسعه حوزه معدن و صنایع معدنی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

معاون وزیر صمت نیز در این نشست با اشاره به اینکه اختیارات شورای معادن وزارت صمت به سازمان منطقه آزاد ماکو تفویض می شود گفت: مجوز ورود ماشین آلات معدنی بدون پرداخت عوارض گمرک طبق قانون مناطق آزاد به منطقه آزاد ماکو را پیگیری می کنم.

وی با اشاره به اینکه تمام مرزهای کشور برای صادرات سنگ های معدنی باز و بدون محدودیت است افزود: طبق قانون پروانه های بهره برداری صادره با عمر بیش از سه سال چنانچه هنوز به بهره برداری نرسیده و غیرفعال هستند محدوه آنها بلوکه و صلب صلاحیت می شوند.

در این نشست صاحبان واحدهای معدنی مسایل و مشکلات خود را مطرح کردند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین