پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

رشد ۱۶ برابری سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو

مدیر تسهیل تولید، صنایع و معادن سازمان منطقه آزاد ماکو از رشد ۱۶ برابری سرمایه گذاری داخلی و ۷۰ برابری سرمایه گذاری خارجی از سال ۹۲ تا ۹ ماهه سال ۹۸ در منطقه آزاد ماکو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌آرش یوسف زاده افزود:‌ در پایان سال ۹۲ میزان سرمایه گذاری داخلی در منطقه آزاد ماکو ۵۳۸ میلیارد ریال بود که در پایان ۹ ماهه سال جاری به هشت هزار و ۸۱۵ میلیارد ریال رشد داشته است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۲ میزان سرمایه گذاری خارجی در ماکو ۱.۴ میلیون دلار بود اظهار داشت: این میزان در پایان ۹ ماهه سال جاری به ۱۱۰ میلیون دلار رسیده این درحالیست که تعداد واحدهای فعال تولیدی منطقه در پایان سال نود و دو ۳۸ واحد بوده که در حال حاضر ۱۰۲ واحد صنعتی در منطقه فعالیت می کنند.

یوسف زاده از افزایش سه برابری اشتغال در منطقه نیز خبرداد و افزود: هم اکنون ۲هزار و ۸۰۷ نفر در واحدهای فعال منطقه آزاد ماکو مشعول به کار هستند که این میزان در سال ۹۲،  ۹۸۳ نفر بوده است.

‌ مدیر تسهیل تولید، صنایع و معادن سازمان منطقه آزاد ماکو در پایان گفت: تا دوره 9 ماهه سال 98 تعداد 16 فقره پروانه بهره برداری صادر شده که این تعداد منجر به سرمایه گذاری133 میلیارد ریال و اشتغال 187 نفر گردیده است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین