پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در منطقه آزاد ماکو برگزار شد

به همت سازمان منطقه آزاد ماکو، مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی جمعه شب با حضور پرشور مسوولان شهرستان های ماکو، شوط و پلدشت و اقشار مختلف مردم در مسجد ولی عصر (عج) بلوار ماکو برگزار شد.

رزمنده و روحانی مبارز حجت الاسلام والمسلمین میراحمد موسوی در این مراسم گفت: سردار شهید سلیمانی نماد مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و گروه‌های تکفیری بود.

وی افزود : عبرت های گذشته تاریخ این است که امام علی (ع) با ان جایگاه والا مخفیانه دفن شود اگر این را درک نکنیم در گرداب های گذشته گرفتار خواهیم شد لذا امروز ترامپ و نتانیاهو اعلام آماده باش ۱۰۰ درصدی داده اند ؛ از چه ترس و واهمه دارند ؟ از شیر مردان ایران اسلامی.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل ادامه داد: شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام به دشمنان اعلام کرد ملت ایران با توکل به خدا و توسل به ائمه اظهار (ع) آماده کار در رکاب ولایت فقیه است  و هیچ هراسی از دشمن ندارد.

وی با اشاره به ادامه راه شهدا گفت : باید در لابلای زندگی خود به نام و یاد شهدا باشیم و ببینیم برا ما چه آورده اند .

وی در پایان سخنان خود گفت : چه کسی در زندگی خود جایی برای شهدا باز کرده است چه کسی به فکر خانواده شهدا می باشد ؟ خدای تو را به بدن پاره پاره و دست از تن جدای شهید سلیمانی ما را از یاد شهدا غافل نکن ؛ سردار دلها ، مالک اشتر زمان تمام جان و مال ما فدایی یک لحظه عمر تو که حضورت سراسر خدمت و خیر و برکت برای این کشور بود .

در این مراسم که به همت سازمان منطقه آزاد ماکو برگزارشد، مردم شهرهای ماکو،‌شوط و پلدشت با نوحه خوانی و مداحی در سوگ سردار اسلام شهید سلیمانی اشک ماتم ریختند و خشم و نفرت خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهبادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین