پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

اجرای طرح مدارس مروج سلامت شهرستان پلدشت با ۳/۵ میلیارد ریال توسط سازمان منطقه آزاد ماکو

مدیر غذا و داروی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: سه میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال اعتبار برای احداث، تعمیر و بهسازی مدارس مروج سلامت شهرستان شوط در سال ۱۳۹۸ هزینه شد.

دکتر اسلام یادگاری در گفت و گو با پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو افزود:‌ این میزان اعتبار در قالب  بهسازی، احداث و تجهیز سرویس های بهداشتی، آبخوری و دیگر ضرورت های بهداشتی مدارس هزینه شده تا این مدارس از نظر بهداشتی و سلامتی ایمن گردند.

وی اظهار داشت: بهسازی سرویس های بهداشتی و آبخوری مدارس فاطمه الزهرا(س) با هزینه بالغ بر ۱۸۰ میلیون ریال، شهید تقی نژاد بالغ بر ۱۲۱ میلیون ریال، شوربلاغ علیا بالغ بر ۸۲ میلیون ریال، قره خوجالو بالغ بر ۱۱۵ میلیون ریال، شهید دستغیب ۶۴ میلیون ریال با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در حال اجرا هستند.

دکتر یادگاری افزود: بهسازی واحداث سرویس های بهداشتی و آبخوری مدرسه عرفان تازه کند با هزینه ۱۰۷ میلیون ریال و مدرسه بعثت با هزینه بالغ بر ۹۲ میلیون ریال و اجرای طرح مدارس مروج سلامت در مدرسه آزادگان گیوان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در حال اجرا می باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سرویس بهداشتی و آبخوری  مدرسه شهید ثریا نیز با هزینه بالغ بر ۹۷ میلیون ریال بهسازی شد اظهارداشت: احداث، تعمیر و تجهیز کلاس در مدارس شهید صادقی، شهید باکری و شهید فرهنگی آذر  با اعتبار یک میلیارد ۱۴۴ میلیون ریال نیز در حال اجرا است که از پیشرفت فیزیکی به ترتیب ۹۰ درصدی و ۷۰ درصدی برخوردارند.

دکتر یادگاری خاطرنشان ساخت: ایجاد و تجهیز اتاق سلامت در مدارس، ایجاد پایگاه تغذیه و آبخوری سالم، بازسازی سرویس های بهداشتی و محوطه سازی و ایمن سازی مدارس، بخش های مهم تفاهم نامه مدارس مروج سلامت می باشند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین