پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

دومین مجمع سلامت شهرستان پلدشت آغاز به کار کرد

دومین مجمع سلامت شهرستان پلدشت با هدف جلب مشارکت عمومی در راستای ارتقای سلامت با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو،‌ نماینده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی،‌مدیر غذا و داروی سازمان و مدیران شهرستان پلدشت آغاز به کار کرد.

دکتر آیدین رحیم زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت  گفت:‌ شعار مجمع سلامت در سال جاری «مسئولیت پذیری و مشارکت اجتماعی ضامن ارتقای سلامت» است لذا دومین مجمع سلامت به عنوان موضوعی اجتماعی در حال برگزاری است و همه دستگاه‌ها، نهادها، ارگانها، سازمانهای مردم نهاد و تمامی اقشار جامعه باید در راستای تحقق اهداف آن مشارکت داشته باشند.

وی رسیدن به توسعه پایدار را ملزم به منابع انسانی سالم عنوان کرد و بر ضرورت اجتماعی شدن سلامت تاکید کرد.

دکتر رحیم زاده فرهنگسازی برای مشارکت در حفظ سلامت مردم از دیگر اهداف این مجمع عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: با هدف بالا بردن مشاركت عمومي و تقويت حس مسئوليت پذيري در دستگاهها و نهادها و دخيل كردن خانواده ها، اجتماعي كردن سلامت از اولويت هاي مهم بهداشت و درمان به شمار مي رود.

وی افزود: برای دستیابی به اهداف سلامت کشور نيازمند مشاركت و همكاري ساير دستگاهها و نهادهاي دولتي و خصوصي به ويژه مسئوليت پذيري تمامي اقشار جامعه در قبال موضوع سلامت هستيم.
فرماندار شهرستان پلدشت نیز ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی و جانباختن تعدادی از هموطنان در سانحه سقوط هواپیما از خیرین سلامت و فعالان بخش بهداشت و درمان تشکر کرد.
مهران صفری منظر سازی و زیباسازی مبلمان و ظاهر شهر را در سلامت روان مردم و مسافران بسیار مهم دانست و بر ضرورت مشارکت مردم در حفاظت و صیانت از مخیط زیست تاکید کرد.
وی خواستار رفع معضل رودخانه زنگمار ومشکلات  فاضلاب شهرستان پلدشت شد و افزود: ایچاد محیط های سالم و بهداشتی با توجه به توریست پذیری منطقه اهمیت ویژه دارد و متاسفانه آلودگی محیط زیست که منشإ انسانی دارد در حاشیه رودخانه ها مشکلات عدیده ای ایجاد کرده و باید با فرهنگسازی گسترده در این خصوص اقدامات اساسی کرد.
پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین