پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو بمناسبت روز جهانی قدس

روز جهانی قدس، روز پیوند دوباره مسلمانان جهان با اسلام و روز مقابله با ظلم و ستم است

نام گذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به نام “روز قدس” یادگار مدبرانه و حکیمانه امام راحل(ره) برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و بیانگر اعتقاد و پایبندی رهبر معظم انقلاب و مردم ایران به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان و یکه تازان عرصه جهانی است تا برای همیشه مسئله فلسطین در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند.

امسال که با وضعیت متفاوتی از سال های گذشته باید بدون تجمعات مردمی روز قدس را گرامی بداریم و با توجه به بحران ویروس کرونا راهپیمایی به شکل سالهای قبل برگزار نمی شود. ولی این به آن معنا نیست که روز جهانی قدس تعطیل است، بلکه قدس همیشه زنده و در قلب مسلمانان جای دارد و حقارت و زبونی رژیم صهیونیستی و غده سرطانی در مقابل کوه استوار و با عظمت مسلمانان جهان برهمگان مبرهن است.

بدینوسیله ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم سرفراز و روزه دار منطقه آزاد ماکو و با گرامیداشت یاد و نام سردار سلیمانی به نام «شهید قدس» با مردم مظلوم و ستمدیده غزه ابراز همدردی نموده و انزجار خودرا از رژیم صهیونیستی اعلام کرده و یکبار دیگر با آرمان های حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری”مدظله العالی” تجدید میثاق می نماییم.

محمدرضا عبدالرحیمی

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین