پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به تسـریع در اجرای پروژه های شهری

مدیرعامل سازمان منطقه ازاد ماکو در دیدار رئیس شورای شهر و شهردار ماکو گفت: تسـریع در اجرای پروژه های شهری و مدیریت زمان جهت بهره مندی مردم، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، حسین گروسی در این دیدار اظهار داشت: شهر ماکو به دلیل تردد مردم و همچنین مسافران و طولی بودن مسیر تردد اصلی شهر، از لحاظ خدمات شهری باید با تسریع و مدیریت زمان همراه باشد تا خدمات شهری برای مردم لذت بخش باشد.

وی در ادامه افزود: بسیاری از اماکن شهری با تغییرات جزئی و کوچک می توانند موجب زیبایی سیما و منظر شهر شده و مبلمان شهری را برای مردم و مسافران متناسب جلوه بدهد.

گروسی با اشاره به ضرورت تناسب سیما و منظر شهری با رویکرد گردشگری و حفظ آثار تاریخی افزود: در بسیاری از کشورهای توسعه یافته حفظ آثار و سیمای شهر و همچنین احیای بافت های قدیمی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و در کنار توسعه هتل ها و اماکن اقامتی مدرن، از بوم گردی ها و اماکن اقامتی با بافت قدیمی نیز استقبال خوبی می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ازاد ماکو در انتها با اشاره به طولی بودن شهر اشاره کرد: وجود صنوف خدمات رسان و موسوم به صنوف مزاحم و همچنین سد معابر ناشی از صنوف مشابه باید از طریق ایجاد مجموعه های منسجم و شهرک های متناسب مدیریت شود.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین